really too late to call

Stod nyss och funderade över hur min dag skulle se ut på jobbet imorgon. Vad jag skulle göra och vilka jag skulle jobba med. Sen slog det mig att jag inte skulle jobba, och vet ni vad som hände? Jag fick en klump i magen. Längtar jag till Ica? Nej, jag tänker intala mig själv att jag bara vill tjäna pengar.

Men nej, imorgon är jag ledig och jag ska övningsköra, städa mitt rum och umgås med MaddePadde. Ska försöka ha en bra dag trots att jag inte jobbar, haha. Tacka vet jag söndag, 6.30-16.00. Kommer bli kanon!

Är träningssugen, kanske blir en springtur imorgon också om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Joakim.

pretty legs miss sunshine :)

Postat av: Madde

mysigt och roligt igår :) har alltid roligt med daj :) hörs och ses snart igen :)

2009-07-19 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback