så många broar jag bränt

Okej, nu är det såhär. Jag måste sluta tänka på alla jag förlorat (tänker på inlägget jag skrev tidigare). Ibland måste man bestämma sig för om glaset ska vara halvfullt eller halvtomt. Jag behöver fokusera mer på saker jag har och saker jag har lyckats med. Det finns tusentals människor som är mina vänner för livet vare sig jag träffar dem varje dag, varje vecka eller ens varje år. Vänner som är mina föralltid. Jag måste vara glad för det, istället för ledsen för de övriga. De som sviker.

Tack Håkan, för att du upplyste mig om det på bussen på väg hem från en av dessa eviga vänner, Victor.

Livet förändras vart jag än går, och det kommer kanske inte alltid vara vi två.
Bara så länge det finns stjärnor över oss och bara så länge våra hjärtan klarar av att slå.



Kommentarer
Postat av: Victor

=)<3

2009-07-31 @ 00:09:46
Postat av: YAIYA

Tack för svar. Det har hjälpt mig mycket. Tusen tack. Jag kommer att publicera allt snart. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback