this is radio nowhere

När jag skrev det här inlägget så slutade det bara med fyra löjliga, korta stycken. Läs inte om du inte orkar med meningslöshet. Jag ska inte ens läsa det själv.

Jag har på något sätt fått tag i Joel Jonssons spelningslista på spotify, minns inte längre hur, men den är grymt skön! Bra jobbat Joel, jag lyssnar på den hela tiden. (okej, det här var inte fullt så meningslöst)

Idag ska jag övningsköra vilket kommer bli spännande. Det var längesen jag körde bil och jag vet inte riktigt hur bra stämningen i bilen kommer vara. Jag vill flytta hemifrån.

Det börjar nästan gå upp för mig hur det verkligen är nu. Varje gång jag förstår det så gör det ont i magen och jag börjar nästan gråta. Är det så här det ska vara? Päronpung.

Om jag börjar lägga ut dagens outfit och skriva taskiga saker om folk, kommer jag börja tjäna pengar på min blogg då?

Jag och låtsassyster innan utgång

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Caroline

Verkar som att du hajat det där med att tjäna pengar iaf ;) Hoppas allt är bra med dig! Den där evigt utlovade fikan verkar skjutas på framtiden om och om igen :) Tycker vi ska ta den snart, för jag flyttar sen och då blir det ett dyrare fika för dig haha.. Pusspuss

Postat av: Joel

Den finns under headern på min blogg! :)

Tack för berömmet!

2009-07-20 @ 00:15:15
URL: http://vararminhatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback