but I'm all right cause I have you here with me

Jag har gått och pratat om i några dagar nu att jag snart kommer flippa ur på grund av studentångest, och nu kom det. Och vem hörde jag av mig till? Borås-Alex.

Alexander Björklund, vi har känt varandra i snart fyra år och fy tusan vad vi har varit med om saker. Trots att vi knappast har regelbunden kontakt så vet jag hela tiden att vi håller varandra i handen på ett eller annat sätt. Du är en riktig vän och du lyfter alltid mitt humör, och det menar jag verkligen.

Egentligen är det konstigt att vi lyckades behålla vår vänskap, men det gjorde vi, vilket bara tyder på hur oslagbara vi är. Om du flyttar i höst så kommer vi bo närmare varandra vilket jag jublar över, men du kommer alltid vara Borås-Alex, det känns så naturligt att säga nu.

Så sjukt roliga dagar med dig förra vintern, kommer ihåg att jag inte ville åka hem.
It feels like home to me.

    
 
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback