det är så underligt med ett hjärta

Pratade precis med min låtsassyster Rebecca om Peace&Love och kom på hur nära det faktiskt är nu. Fy tusan vad jag är taggad. Ska bli skönt att komma bort lite, träffa Täby-gänget igen och även helt nya människor. Förra årets festivalvecka känns oslagbar, men jag ska ändå göra allt som står i min makt för att göra även den här veckan lika bra. Och med tanke på sällskapet så är oddsen höga!

För övrigt står det också en påse med naturgodis bredvid mig och ropar på mig. "Ät upp mig. Snälla. Du har ju köpt mig". Förlåt mig, Exotic Snacks, men jag mår illa och kan inte ens försöka stoppa i mig en kokos i yoghurt. Det kommer inte sluta bra. 

En annan sak som jag blivit upplyst om har med min pappa att göra, vilket jag fick reda på när vi diskuterade mina framtidsplaner.
Pappa: "Anna, sen måste du bli författare."
Jag: "Måste jag?"
Pappa: "Ja, du skriver så otroligt bra! Läste det där om busshållsplatsen idag och.."
Jag: "Busshållsplatsen? Pappa, läser du min blogg?"
Pappa: "Ja.. får jag inte det?" 
Nu måste jag verkligen tänka mig för innan jag skriver vad som helst här. Men pappa, för all del - fortsätt läsa om du vill. Men du får skylla dig själv om du läser saker som du inte uppskattar.. Haha.

Det är så underligt med ett hjärta, och ibland så hatar jag mitt.
Men vi kör på Tuna Park?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback