did they love you, or what?

När jag ska på semester får jag enorm resfeber, vilket för mig innebär:
- att allt som ska göras innan känns jättejobbigt
- att samma saker känns stressiga
- att jag är grinig mot alla runt omkring som pratar om resan
- att allt som ska ske efter resan känns låååångt borta
- att jag inte alls vill åka överhuvudtaget

Nu har jag studentfeber, vilket då innebär:
- att allt som ska göras innan känns jättejobbigt
- att samma saker känns stressiga
- att jag är grinig mot alla runt omkring som pratar om studenten
- att allt som ska ske efter studenten känns låååångt borta
- att jag inte alls vill ta studenten

Jag hoppas att det här går över när jag vaknar på lördag morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback