du har ingen aning om hur hårt din kärlek tog

Hörde att det smattrade mot fönstret och kollade ut. Det regnade. Kände att jag bara villa krypa ner under en filt med min pojkvän och kolla på en bra film. Sådär romantiskt ni vet. Men sen kom jag på det - jag har ju ingen pojkvän.

Vet inte varför jag är på så dåligt humör just nu, och jag vill be om ursäkt till folk omkring mig som drabbas av detta. Och även till folk som läser min blogg, med tanke på att den lär vara ganska deprimerande att läsa just nu. Eller kanske frustrerande. Eller så kanske det rent av finns någon som sitter och skrattar åt min olycka?

Igår sa Markus åt mig att sluta lyssna på deppig musik eftersom jag redan var nere. Men jag kan inte hjälpa det, jag älskar Lasse Lindh när jag surar. Men tack ändå, för att du kom hit och muntrade upp mig.

 
Så jävla bra är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback