möt mig där båtarna rullar ut senare idag

På måndag gäller det igen. Gräsmattorna i Borlänge ska fyllas med tält och glada människor. De glada människorna ska fylla inte bara gräsmattorna, utan även gatorna inne i Borlänges centrum, affärerna och McDonalds i köpcentret Kupolen och badhuset som ligger alldeles intill campingplatsen. Musik ska fylla de glada människornas hjärtan och god dryck ska fylla deras magar. Kärlek och passion ska fylla deras sinnen och skratt ska fylla på deras tank av gladhet så att den alltid är full.

Ja, mina vänner, det är precis som ni tror. Det är dags för Peace&Love. Festivalen för emos, pensionärer, fjortisar, bebisar, hårdrockare, 40-årskrisare och riktiga snyggingar. Festivalen för glada människor.

Och jag kommer vara där. Och jag kommer vara en glad människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback