twinkle, twinkle little star

Igår var det midsommarafton och jag tillbringade den i Brottsta tillsammans med många gamla klasskompisar från låg- och mellanstadietiden på Lundbyskolan. Att stå och kramas och skrika "Lundby! Lundby! Lundby!" med er var något av det härligaste som hänt på länge. Känns som de här åren sen sexan inte existerat överhuvudtaget. Ni är underbara människor, ni känns nästan lite som en familj...

Okej, nu överdrev jag. Men det var sjukt kul att träffa er iallafall!


Martin, David och Matte var där

 
Carro och Jesper var där

 
Bide och Pontus också
(och Rasmus som inte var med på det skolfotot jag hade på datorn..)


Och självklart jag...

Kommentarer
Postat av: Joel

HAHAHHAHAHA BUCK!!!!!!!!

made my day...



Could youre hair BE any longer?

Postat av: Rasmus

Kul vare Anna=)..Tog inte du massa bilder?

2009-06-21 @ 02:49:33
Postat av: Anna

Joel: JAG VET, svinlångt

Rasmus, nej det var Carro som tog =)

2009-06-21 @ 20:22:17
Postat av: Andrea

Haha galet långt hår! :P

2009-06-21 @ 23:46:27
URL: http://andreasundkvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Pappa brukade säga att jag kunde torka mig i rumpan med det...

2009-06-22 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback