you know I believe in you

Nu har det gått fyra dagar sedan jag tog studenten och alla frågar mig hur det känns. Jag svarar alltid att det känns så jävla bra. Men om jag ska vara ärlig så ljuger jag varje gång.

Det känns inte så jävla bra just nu, men det känns inte heller dåligt. Det känns mest ofattbart och konstigt, och det har inte riktigt gått upp för mig att jag faktiskt tagit studenten. Det känns som ett vanligt, kort lov som är slut snart. Det känns som om jag ska träffa mina gamla klasskompisar redan på måndag och fortsätta med det vanliga.

Vadå, har jag tagit studenten? Nej, det tar nog ett tag innan jag vet om det.

I am fragile, I am hopeless,
I'm not perfect, but I am free.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback