this is bound to be a while

Postat av: en annan

mer micke i din blogg

2009-03-31 @ 09:08:31

På order tänker jag berätta lite om Micke Lundholm. Han är en mycket nära vän till mig (och även en gammal flamma, faktiskt) som jag lärde känna för nästan ett och ett halvt år sedan. Första gången vi pratade i telefonen var 12 december 2007, och jag hann bara sova någon timme innan jag skulle vara med i luciatåget i skolan. Vi träffades första gången i början av februari.

Micke har mörkt hår, lite halvlångt, som han alltid fixar till i en noggrann frisyr. Han är ungefär 180-185cm lång och hans ögon kan döda vem som helst. Han har en skinnjacka som är väldigt kall att använda på vintern och i övrigt är det mycket jeans och t-shirts (från abercrombie&fitch<3) som gäller.

Under ett år tog Micke paus från det vanliga gymnasielivet och åkte som utbytesstudent till USA. Där fick han vara med om mycket spännande saker som är jätteroligt att lyssna på, han hade också mycket snygga kompisar... Nu bor Micke hemma i huvudstaden igen och jobbar som bartender. En mycket duktig sådan.

Förutom allt detta så är Micke en väldigt bra vän, och jag är så glad att jag har honom. Han är ett modigt hjärta. Allt annat han betyder för mig är onödigt att skriva här, han vet det redan. Ingen annan behöver veta det.

MickePickePäronPung
sket i näven och stoppa' i mun



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback