var inte kärlek menat som något enkelt att ge?

Jag är expert på att skjuta upp skolarbeten, men idag slog det mig att jag ändå måste göra dem förr eller senare så då kan jag lika gärna sätta igång i tid. Haha, det här borde jag ha kommit på så sjukt mycket tidigare, men jag är en idiot ibland.

När jag var mindre trodde jag alltid att jag skulle få barn när jag var mellan 20 och 25, och nu har jag kommit på att det bara är sju år kvar tills jag fyller 25. Jag kommer aldrig hinna gifta mig och skaffa barn innan dess! Hur kan jag vara stressad över mitt liv, och tycka att det snart är slut redan när jag är 18? Imorse när jag satt på bussen såg jag framför mig hur jag är 45 och har en dotter som är ute och festar och träffar killar, och där kommer jag sitta med min man sen 20 år tillbaka (jag tänker nämligen inte utsätta mina barn för skilsmässa) och läser tidningar och stickar mössor. Jag kommer vara avundsjuk på min dotter.

Men Lasse Lindh är bäst, och puss på att jag ska träffa min ros i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback