you didn't bring me out here to drown

Jag älskar verkligen Lifehouse, och Storm är absolut en av mina  favoritlåtar. Nu när jag letade upp den på Spotify så fick jag höra en annan version än den jag är van vid, och jag kan inte hålla tillbaka tårarna. Det fina i texten togs fram mycket bättre med den musik som fanns i den här versionen, samma sak med känslorna.

How long have I been in this storm?
So overwhelmed by the ocean's shapeless form.
Water's getting harder to tread with these waves crashing over my head.

If I could just see you everything would be alright.
If I'd see you this darkness would turn to light.

And I will walk on water, and you will catch me if I fall.
And I will get lost into your eyes, and everything will be alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback