it always leads back to thee

Haha, jag läste precis att Hoffmaestro&Chraa ska på PeaceandLove i år också, och än så länge är det ingen annan artist som jag vill se samma dag som dem. Det kan ta mig fan inte bli bättre, jag gråter nästan. Löjligt va? Men det var så enormt jobbigt att välja bort dem för Håkan Hellström förra året (även om det var värt det..) och nu i år får jag chansen igen! YESYESYES!

Satt och diskuterade här om dagen att det var så sjukt mycket bättre artister på PeaceandLove förra året, men nu börjar det faktiskt ta sig i år också. Håkan Hellström, Razorlight, Maria Mena, Blindside, Mando Diao, Hello Saferide, Kalle Baah och nu även Hoffmaestro&Chraa. Fy helvette vad jag längtar!

Campingen
Täby!


Kapten Röd!


Saknar Sötnos-Gustaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback