we could be the talk across the town

Glömde nämna några saker som jag tänkt på idag.

Hittade en död fågelunge på altanen idag när jag tänkte lägga mig vi poolen och ta vara på de sista soltimmarna. Jag blev jätteledsen. Även fast den var fjäderlös, beige och såg ut som ett monster så ville jag lyfta upp den och krama om den. Jag tittade upp mot taket och undrade om det fanns en fågelmamma där som saknade sin bebis. Usch, vad hemskt det var. Av någon konstig anledning berörde det mig onödigt mycket.

Jag är också otroligt rastlös de här dagarna eftersom allt plugg är klart. Jag har liksom alltid längtat efter att få vara ledig och slippa plugga men nu saknar jag det nästan! Under hela trean har det alltid funnits en uppsats man kan börja på, ett prov man kan börja plugga till eller kanske några sidor att läsa i en bok. Nog för att jag ändå kan läsa min Marian Keys-bok men faktum är att det känns knepigt när jag inte måste skriva om den efteråt. Trodde aldrig att jag skulle sakna läxor så här!

Till sist så har jag köpt en ny hudlotion idag, Nivea Happy Time. Vadå, ska jag bli lycklig nu eller? Bara av en hudkräm? Det vore ju underbart i så fall. Jag kan i alla fall lova att den luktar gott, sitter här och sniffar på mig själv. Mums

Så, nu är jag klar. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback