you got lost cause the times were wicked

Satt på bussen imorse och kom att tänka på hur lite det är kvar till studenten. Det känns jättekonstigt att jag har så lite kvar med tanke på hur länge jag har gått i skolan.. De sista veckorna är dessutom proppade med prov och andra uppgifter så än så länge känner man inte lukten av ledighet.

And here we go again. Fick precis en panikattack och i eftermiddag ska jag jobba. Och det måste jag, eftersom ingen anledning till att sjukanmäla sig är tillräcklig för ICA. Det är mitt fel att jag inte kan komma, alltså måste jag se till att någon jobbar för mig, eller helt enkelt jobba själv. Det är mitt fel att jag knappt kan andas just nu.

Så det här blir nog najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback