you’re the one I need tonight

Igår kväll när jag skulle sova erkände jag en sak för mig själv, som jag egentligen har vetat om en längre tid. Men det är en sån där sak som är jobbig att veta om och som man helst vill hålla utanför medvetandet så gott det går. Helst vill man bara glömma bort det och fortsätta tro på det man tycker känns bättre och lyckligare.

Shayne Ward - No promises, har fått en helt ny innebörd. Texten betyder inte samma som den gjort i flera år. Bestämt sedan augusti 2006. Det senaste året har det helt förändrats inom mig, och på grund av det berör den mig inte lika mycket längre. Det känns som att jag inte ens tycker om låten längre. Den varma och längtande känslan jag brukade få är som bortblåst. Nu förstår jag, ditt skitsnack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback