after tonight

Ibland måste man svälja sin stolthet och sluta spela det spelet som våra personliga historieböcker säger åt oss att spela. Ibland ska man bara följa sitt hjärta och lita på hoppet om att det kan göra situationen bättre och att man själv kommer känna sig lättare och klarare.

Idag gjorde jag ett val som var fel, men som ändå kändes helt rätt. Och det blev jättebra. Högt över förväntan. Är så glad att jag valde att lyfta luren och säga det som jag gått och tänkt på i tre veckor. Och att jag fick svar som gjorde att jag kände mig tusen gånger bättre än jag gjort under hela den tiden.

Nu kommer det här bli bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tro det eller ej men jag köpte dom på dinsko på tunan :) Fast tydligen ska man egentligen ha dom nervikta men jag vill inte det. Så kika där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback