I'll fluff your pillows

För första gången på länge är jag sovtrött innan klockan tolv, vilket förmodligen beror på att jag var tvungen att gå upp tidigt imorse även fast jag inte lyckades somna före 3:00, som vanligt. Är dock glad att jag pallrade mig upp eftersom körlektionen gick högt över förväntan. Nu längtar jag ännu mer efter körkort!

Men jag tror också att tröttheten beror lite på att jag är lite småhängig. Tror att Någon har smittat mig med hosta och (framtida?) feber. Men det gör inte så mycket, det har varit värt att spendera så mycket tid med denna Någon eftersom jag mår så enormt bra av det. Wiiiiiiiiiiiiii typ.

Men godnatt då. Jobb imorgon och dop på söndag. Sedan: Någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback