I'm always on your side

Igår var en spännande kväll, minst sagt. Började med en underbar stund med mina tjejer på Ming Palace, och sen råkade vi hamna på Harrys. Vi gick utanför, snubblade till allihopa samtidigt och sen helt plötsligt satt vi i ett bås framför baren med varsin drink. Kvällen slutade i alla fall inte lika bra som den började. Det blev lite snurrigt, skulle man kunna säga, på många sätt.


Fullproppat dansgolv på Harrys för övrigt som gav ett lite nytt utbud eftersom det varit studentsittning. Kul att se lite nya ansikten. Oh yeeeaahhh. Min lugg, som var lite lockig efter två små flätor som ramlat bort under den vilda dansen till Sexy Bitch och I love Rock'n'Roll, blev spikrakt på bara några minuter. Försöker intala mig själv att jag bara hade tur, och att det inte berodde på allt svett som flög omkring oss.

Idag har jag inte varit bakis. Vi (Mickis) har däremot färgat Rebeccas hår vilket blev väldigt bra!

  
Bleka, men bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback