let's kill the clockwork

Igår kväll när jag pratade med Bupp fick jag en enorm lust att lyssna på Melody Club och det gjorde jag. Sen dess har albumet Music Machine strömmat ur mina högtalare och det är helt underbart! Varför slutade jag lyssna på dem? Deras melodislingor är ju helt klockrena och toksköna att lyssna på. Härligt, härligt.

 

Idag kommer i alla fall bli en bra dag. Först ska jag ner och bli lite brun på Solcity, och sen ska jag dra med mig Rebecca till Torshälla så vi kan sätta oss och kolla igenom Götebooooorg. För nu är jag verkligen taggad på det här, önskar att det var närmare till nästa höst än vad det är! Jag är redo nu, jag är verkligen redo!

 

Och idag flyger jag fram istället för att gå runt och fundera och ha ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback