och bara med dig är jag hel

Det var längesen jag gick och la mig så här tidigt, och jag kommer förmodligen inte kunna somna, men jag tänkte ändå att det var värt att ge det ett försök. Imorgon ska jag nämligen börja jobba 7:00, och att komma en minut försent på grund av försovning ger mig mindre pengar. Det är ungefär så jag tänker just nu med jobbet. Hoppas jag får vara kvar till 14:00 istället för 11:00. Jippey.

Förresten så blev planerna ändrade idag i alla fall men det känns nästan bättre. Nu kommer jag flytta tillsammans med en vän för livet, till en stad där jag redan har några vänner för livet och förmodligen skaffa mig nya vänner för livet. Jag vet att det kommer bli kanon, vill bara spola fram tiden nu!

Kommentarer
Postat av: Moa

KOMMER NI TILL MIG??? :O :D :D <3

2009-11-04 @ 14:25:47
Postat av: Anna

Nej :( Vi ska till Sundsvall, ännu längre från dig!

2009-11-06 @ 00:30:24
Postat av: Moa

:(

2009-11-06 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback