they don't know a friend like you

Idag kan ha varit den jobbigaste dagen för mig jobbet. Eller nja, nu tog jag nog i lite, men det var i helt klart en av de värsta. Den där ångesten som jag kände när jag skulle jobba på helgerna under terminerna kom tillbaka i lördags innan jag skulle till jobbet och har suttit i hela helgen. Idag var ännu jobbigare än igår. När klockan var 18.57 tänkte jag att om Johanna inte har kommit och bytt av mig 19.00 så ringer jag henne. Och det gjorde jag också. Hon skrattade åt mig, den jäääveln. Haha.

Skönt att vara hemma nu i alla fall, och lyssna på Joshua Radin. Och nu är jag ledig i en vecka vilket ska bli jätteskönt. Känner för att klä upp mig lite.. någon som har något roligt på gång? (som inte kostar pengar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback