yes, I can see her

När jag hörde David Guetta's Sexy Bitch första gången tyckte jag att den var ganska B, och ju mer jag lyssnade på den desto mer tröttnade jag på den. Men sen hände något märkligt. När jag stod på vår balkong i Magaluf första gången och hörde "she's nothing like a girl you've ever seen before.." så älskade jag helt plötsligt låten. Och i Magaluf blev den som ett hemligt mantra för alla oss på barskolan.

Varje gång vi hörde introt till låten samlades vi i en ring på dansgolvet och stämde in tillsammans på "Yes, I can see her, cause every girl in here wanna be her.." och när det började laddas upp med "I'm trying to find the words to describe this girl without being disrespectful.." så tittade vi i varandras ögon och exploderade tillsammans till "Damn, you's a sexy bitch, a sexy bitch!".

Och varje gång jag hör låten nu, på bussen, på krogen eller när jag bara sitter hemma så får jag samma känsla i kroppen. Helt otroligt. Och jag saknar Barskolan grupp nr8!


Kommentarer
Postat av: Stina

fyy faan va rätt du har! :D

precis så är det.

likadant med hotel room service.. den är oxå en magaluf låt! :D

saknar som faan!

<3

2009-11-20 @ 18:58:21
Postat av: Moa

Jag kan inte annat än hålla med. Vi har våra låtar!

De e kontigt att det kan bli så mycket känlor av en låt.



Jag saknar de som fan ! <3

2009-11-22 @ 23:03:11
Postat av: T

kan bara hålla med föregående talare, helt magiskt vilka känslor jag får av vissa låtar som hör barskolan grupp 8 till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback