you don't have to be afraid of what you are

När mamma och jag var ute och övningskörde idag bestämde vi oss för att stanna hos mormor och morfar och säga hej och det slutade i en jättemysig fika. Inser hur mycket familj faktiskt betyder och hur mycket jag även betyder för dem. Jag har verkligen världens bästa mormor och morfar, utan tvekan.

Idag har jag jätteont i huvudet så ska försöka sova tidigt (igen, igår gick det inte bra. Jävla Bupp). Hade för övrigt en väldigt tung förmiddag på jobbet på grund av missförstånd. Är stolt över att jag lyckades ta mig igenom det och faktiskt lyckas ganska bra. Och jag lärde mig en hel del på köpet, så nästa gång kommer jag klara det bättre.


Vill åka till värmen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback