du är skön som livet

Lördag 10/7-04 kl.22.35
Nu är jag hemma, jag blev jättebra kompis med en som heter Emma. Men nu kommer vi inte kunna prata med varandra på två veckor!! Saknar henne så j-a mycket! (L)

Utdrag ur min dagbok precis efter att jag varit på Åby Ridläger i Norrköping. Kommer ihåg hur mycket vi skrattade den veckan, och att vi pratade i telefonen direkt när vi kom hem och kollade på himlen för att se om vi såg samma stjärnor. På något konstigt jävla vis har vi hållt ihop sen dess, i över fem år, trots att vi knappt har kunnat träffas. Men de få gånger vi har gjort det så har det bara känts naturligt och roligt.

Så Emma, du är en helt otrolig människa, och jag längtar till den 18 december då vi ska gå på Peter Jöbacks julkonsert tillsammans. Kommer bli lalalaa... bajs? Nej, men jag vet att vi kommer ha grymt roligt!


Söta EmmaPemma!


Kommentarer
Postat av: emsis

GULLIS. det kommer bli bäst! puss

2009-10-15 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback