I saw pictures in my head

Hade en grymt bra dag i Stockholm med Madde. Hade inte kunnat spendera en deppdag bättre än vad jag gjort. Det var nog den bästa shoppingen jag har gjort tror jag, plus att jag hade väldigt roligt.

Sen hann jag inte vara hemma mer än en timme innan Mickis och Becca knackade på dörren med mjukiskläder och när Madde kommit öppnade vi en flaska rött och satt och läste min gamla dagbok för att jag skulle förstå att jag har haft det mycket värre än nu. Det finns inget bättre än tjejer. Ni har fan varit bäst idag. Ni är helt otroliga.


Och nu sitter jag här, med säkert vin så det räcker till i alla fall tre glas, och jag är alldeles ensam. Jag tror fan att jag ska dricka upp det, känns enormt vuxet och bra. Så gör alltid alla olyckliga kvinnor i Marian Keyes böcker, så varför kan inte jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback