I'm gonna learn how to fly

Igår var jag på bio, the remake av Fame, och hade väldigt höga förväntningar. Dels för att jag älskar musikaler, men även för att jag inte sett orginalfilmen och hoppades få en möjlighet att se den nu. Men jag måste säga att jag blev besviken. Filmen hoppade fram väldigt snabbt och man hann liksom inte lära känna de olika personerna. Man blev inte riktigt meddragen. Nej, det är inte en film jag rekommenderar folk att se.

Dessutom satt jag bara och mådde dåligt för att jag inte fick gå på Music and Production och stå på scenen jag också. L sa åt mig på vägen hem att jag skulle söka Idol om jag nu verkligen ville sjunga och stå på scenen och allting. Men grejen är att jag är inte ute efter att stå på en scen inför flera miljoner tittare och sedan bli bortglömd. Jag vill utvecklas på en skola och lära mig saker, ha lektioner och läxor. Ser lika mycket fram emot de sakerna som att stå på en scen med en mikrofon och få applåder. Och sen räcker det med att mitt framträdande (konsert, musikal, whatever..) är inför skolans elever och deras föräldrar. Bara jag får göra det.


Och det är hemskt att vara 18 år och säga att det är för sent.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är INTE försent, Satsa nu bara du vet ju att du har talang använd den istället! Det är ju nu livet börjar.

2009-10-13 @ 15:24:42
Postat av: Anna

Vem skrev?

2009-10-14 @ 00:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback