in a mmm-bop they're gone

Saknar mina gamla klasskompisar så himla mycket när jag sitter och kollar på gamla filmer på facebook. Alla fester i klassrummet, studentkryssningen och allt annat vi gjort. Satt och berättade för L om att killarna brukade slänga "något" mellan sig i klassrummet, och att även vi tjejer kom med lite payback efter ett tag.. haha.

Även fast vi skrek mycket på varandra under lektionerna, och även om det var otroligt mycket plugg och idiotiska lärare (absolut inte alla!) så kommer jag alltid vara nöjd med mina två sista år på gymnasiet, tillsammans med SPSP3 inne på skolans stökigaste och härligaste område. Saknar det!

  
   
   
   

Alla är inte med på den här bilden, men jag hade ingen på hela klassen.
Saknar alla ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback