that burns a building down

Hela det här året har jag klagat på Eskilstuna kommun och skrattat åt deras, enligt mig, dåliga försök att mätta sitt storhetsvansinne. Men idag fick jag svälja allt jag sagt och jag måste erkänna att jag är mäkta imponerad av det jag fick se idag.

En uppvisning som först verkade ganska B utvecklade sig till en enorm show. En fontän mitt i Eskilstunaån fick bli duk åt en fantastisk projektorfilm som visade upp Eskilstunas stoltheter till mäktig musik skriven av halva KENT. I himlen flög det hundratals ljuslyktor samtidigt som vi kunde se en person stå och utföra akrobatik uppe på självaste Profilen. Efter det brakade fyrverkerierna loss och smällarna var så perfekt timade med musiken att jag fick gåshud på armarna.

Bra jobbat Eskilstuna, ikväll fick ni fan till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback