falling in love with your favourite song

Jag har aldrig lyssnat så speciellt mycket på Mando Diao, men en låt som spelades väldigt mycket runt omkring på festivalcampingen i Borlänge var Dance with somebody. Jag hittade en spelningslista på min spotify som min vän har gjort iordning (Mackans goda godingar), och den innehöll den låten fast i en akustisk version och fy i helvette vad bra den var. I fell in love with your favourite song, Markus.

Är vaken så här tidigt för att mitt nattsällskap skulle iväg och jobba tidigt, och jag blev klarvaken. Det trodde du väl aldrig Mickis? Det här är en mycket historisk händelse och det måste arkiveras. Fast egentligen på ett bättre ställe i min blogg. Det borde typ skrivas ner på att silkespapper med en sån där gammal penna som egentligen är en fjäder, och sen borde det låsas in i ett bankfack någonstans. Sen borde alla radiokanaler gå ut med den stora nyheten; Anna Bäckman är vaken klockan 7:54 fast hon inte ska vara borta förns klockan 12:00.

Så kan det gå. Nu ska jag fortsätta städa, eftersom jag blev avbruten igår, sen ska jag börja smygpacka lite! Lasse Lindh ska få vara med mig, för han är så jävla bäst.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf
http://jjuno.blogg.se

2009-09-01 @ 18:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback