kiss me through the phone

Jag skulle klara mig utan internet i tre veckor, och det har gatt otroligt bra hittills. Tills igar nar tjejerna borjade prata om att springa bort till det superbilliga internetcafét och det slog mig att det skulle vara billigare att prata med L har an att skicka sms till honom hela tiden. Sa jag foljde med, och nu ar jag har igen av samma anledning. Tankte gora en snabb uppdatering har ocksa nar jag anda var vid datorn.

Vadret pa Magaluf ar hur bra som helst, aven om det idag har askat. Vi har redan blivit bruna och fatt lite solsting. Skolan ar ocksa jattebra och nar jag kommer hem ska jag verkligen stila med mina flairingmoves. Lararna ar de skonaste personerna jag traffat, roligaste festkvallen hittills var nar de drog med oss pa barrunda genom flera olika barer helt gratis. Mina "klasskompisar" ar ocksa perfekta, har redan hittat nagra riktiga guldkorn som det kanns som att jag har kant hela mitt liv. Ni ar underbara tjejer!

Men jag langtar lite hem. Framforallt vill jag hem till L som jag saknar mycket mer an jag nagonsin skulle kunnat ana. Men nu ar det bara 12 dagar kvar, och jag drar mig lite for att aka hem ocksa pga alla som jag har traffat har.

Nu ska jag i alla fall ta vara pa solen och varmen resten av tiden. Kanske skriver har nagot mer, man vet aldrig.

You like this shit, don't you? /Flair instructor Philip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback