she's nothing like a girl you've ever seen before

Nast sista dagen har i Magaluf och brudarna gick ner till stranden for att lagga dit den sista brannan. Jag ska ocksa ga dit snart, men kande att jag inte riktigt var i form for det an sa jag gick hit for att kolla hur mycket lon jag hade fatt in pa mitt konto. Blev glad.

Jag har borjat komma pa hur mycket jag kommer sakna alla som jag har traffat har nere. Vissa manniskor kommer jag sjalvklart sakna lite extra, men det som kommer kannas konstigt ar att den gruppen som jag har varit en del av 24 timmar om dygnet i tre veckor ska splittras och jag har ingen aning om nar vi kommer ses igen. Det har verkligen varit en underbar tid och jag har traffat sa mycket bra tjejer och killar som jag tror jag kommer ha med mig manga ar framat. Sa javla naaaash!

Nej, nu ska jag pallra mig ner till stranden, sen ska Chris lara mig skata (som han lovat mig sen vi satt bredvid varandra pa planet for tre veckor sen da vi inte kande varandra, tiden har gatt sa fort), efter det blir det drinktavling och avslutningsmiddag och party for hela slanten. Imorgon kvall aker vi hem och pa sondag morgon ar jag hemma igen.

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback