so baby, kiss me through the phone

RESFEBER. Nu jävlar får du ta hand om mig Rebecca för nu vill jag inte åka längre. Ångesten börjar krypa fram.. Nu vill jag bara åka så peppet kommer tillbaka, det här är verkligen det värsta med att åka utomlands, eller på semester överhuvudtaget. Jag blir alltid så här negativ till allt dagarna innan och önskar att jag har mer tid. Och nu har det ju dykt upp något som förvärrar saken också. Något att stanna hemma hos.

Men jag ska åka, oroa er inte. Det kommer bli tre grymma veckor! Hoppas det blir en mysig avskedsmiddag med tjejerna ikväll. Eller, det vet jag att det kommer bli. Nu ska jag ta tag i packningen men först kommer lite bilder från förfesten igår, som för övrigt var riktigt härlig! 

   
  


Kommentarer
Postat av: elin

heeej.. va kul att hitta en gammal klasskompis =D hur är det med dig o hur är livet ? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback