sometimes loves comes around, and it knocks you down

Sitter med massa sladdar över magen och känner mig som en döende gamling. Men det är ingen fara, jag ska bara göra ett EKG-test i 24 timmar, så döende är jag inte. Men det känns jävligt obehagligt.

Nåväl, skönt att vara uppe tidigt och ha en Mickis som får igång en. Om en timme ska vi ut i skogen och plocka svamp. Väldigt mysigt måste jag säga. Jättefint väder idag så vill inte bara sitta inne för att jag hostar lite och har sladdar på kroppen. Kantareller är gott!


I never thought I'd be in love like this,
when I look at you my mind goes on a trip.
Then you came in, and knocked me on my face.
Feels like in I'm a race, but I already won first place.

I never thought I'd fall for you as hard as I did.
You got me thinkin' bout our life, our house and kids.
Every mornin' I look at you and smile,
'cause boy you came around - and you knocked me down.



 "Rebecca, ta kort på mig när jag dansar!"
....
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback