du gav mig en chans att säga allt det jag aldrig sagt

Trodde det skulle bli en kort förmiddag på jobbet, men det blev en hel dag vilket känns bra i kropp och själ (som min mamma säger). Det är lustigt hur roligt jag helt plötsligt tycker det är roligt att gå till jobbet. Även om jag är trött och seg ibland, och önskar att jag var ledig, så känner jag ändå att humöret är på topp innerst inne. Lunchrasten på kajen idag var rent ut sagt underbar. Och dessutom är det väldigt mycket skönare att vara ledig när man jobbar mer.

Men nu är jag trött i kroppen, så jag ska ta en dusch innan jag lägger mig på soffan framför "Mannen som talar med hundar". Sen gick det visst någon film. En romantisk komedi - min favoritgenre. Slappkväll med andra ord.



Tycker han är sjukt häftig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback