either way, I'll break your heart someday

Om en timme och femton minuter är det försent att anmäla sig till högskolan, eller i mitt fall att att ändra min anmälan till högskolan. Känns enormt stort att jag helt plötsligt känner mig helt säker på vad jag vill göra. Att jag med stolthet kan svara att jag har planer för framtiden. Att jag har ett mål, något som jag faktiskt tror att jag kommer att brinna för när jag ger mig in i det.

Jag sitter varje dag och kollar på studentboende och jag föreställer mig hur mitt liv kommer se ut. Jag får nästan lust att skriva en bok om hur jag vill att allt ska vara i höst. Alla människor jag kommer träffa och alla skolarbeten jag kommer göra. Även om jag ska göra väldigt mycket roliga saker under sommaren så vill jag bara spola förbi den och få veta om jag kommit in. Veta om jag får börja redan i höst. Jag vill, jag vill, jag vill.

Kvällspromenader är för övrigt bland det bästa jag vet. Även om det gör lite ont i hälarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback