I'm ready when you're ready for me

Skillet - Yours to hold åker in på listan om de finaste låtarna jag någonsin hört. Bara så ni vet. Och ikväll är det dags för den omtalade kvällen Valborgsmässoafton, en festnatt som alltid är upplagd för att misslyckas då man alltid har så höga förväntningar på den. Men nej, jag har lagt ner det där lite grann. Jag är för gammal för att supa mig full vid en brasa, men jag vill ändå inte sitta helt ensam. Så det blir en tjejmiddag ikväll, efter att jag jobba hela dagen. Superduperdag!

Sen vill jag bara peppa mig själv lite:
26-30maj - Paris med mamma
1-21juni - Hongkong&Malaysia med Becca, Thanh och Wing
28juni-4juli - Peace&Love med Stina m.fl.
17juli-24juli - Danmark med pappa, syster+pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback