shivering, waiting for the storm

1. Pratade med Josefin precis om att vi ska gå på Hoffmaestro&Chraa på fredag. Har fram tills nu inte haft någon att gå med så känt mig lite otaggad, men nu jävlar dunkar jag H&C i mitt rum. Fjärde gången jag försöker gå på deras konsert, och den här gången ska jag fan lyckas!

2. Beställde en tröja från H&M för några veckor sen som visade sig vara tusen gånger bättre än jag trodde. Visste att jag skulle tycka om den, men att jag skulle älska den? Åh, vad den var fin.

3. Träffade Madde på stan idag och vi ska äta på Ming ikväll. Underbart i sig att umgås med Maddepadde, men ännu godare med världens bästa kinamat. Ser fram emot kvällen!

BIG SMILE PÅ DET HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback