you are the only one who knows exactly what I mean

När jag gick från jobbet idag såg jag att det var någon form av Raggarfest inne i stan, och de verkade ha så kul att jag nästan ville hoppa ner i en bil och hänga med. Men jag hindrade mig själv. Men det fick mig att längta väldigt mycket efter festival. Och om bara några månader så är jag där. YES!

Ska träffa Madde imorgon, som äntligen kommit hem från London. Fick precis ett sms där hon skrev hur kul det skulle bli att ge varandra våra födelsedagspresenter. Så typiskt Madde att tänka på allt, och typiskt mig att glömma allt. Jag har inte köpt något! Men ska absolut göra det på onsdag, när jag är ledig!

Och nu till något helt annat.

And I probably forgot to tell you this, like that time when I forgot to tell you about the scar.
Remember how uncomfortable that made you feel?
See you're not what I expected, but you're the only one who knows how to handle me,
and you're such a great kisser and I know that you agree.

I hope you can forgive me for that time when I put my hand between your legs,
and said it was small, cause it's really not at all.
I guess there's just a part of me that likes to bring you down, just to keep you around,
cause the day that you realize how amazing you are you're gonna leave me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback