I'mn trying to find the words to describe this girls

Jag är så himla lycklig just nu. Jag sitter och äter polarbröd med leverpastej och gurka, vilket är det godaste jag vet, och jag har precis städat av nedervåningen och tagit en dusch. Mitt rum må vara fullt av kartonger även fast jag städat, men det är bara för att jag ska flytta om en vecka. Exakt en vecka är det nu.

Och snart kommer min mobil ringa, och en av två alldeles underbara röster kommer säga: "Nu är vi i Arboga", och det betyder att två av jordens bästa människor bara har ungefär 30min kvar till min dörr. Moa och Johanna, två av mina barbrudar sitter just nu i bilen på väg hit för att spendera tre dagar med mig och Rebecca och jag har längtat efter dem så mycket att jag snart spricker.

Fan vad glad jag är!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är Bäst ! <3

2010-08-23 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback