will these memories fade when I leave this town?

När min kompis fick veta att hon skulle flytta till LA sa hon att hon skulle ta vara på den tiden hon hade med Eskilstuna, dvs. sommaren som precis varit (okej, den är lite fortfarande men just nu känns det fan inte så). Och nu känner jag att jag måste ta vara på de tre veckorna jag har kvar här innan jag flyttar upp till Norrland och inte kommer träffa mina underbara vänner på flera veckor. Så nu är alla mina lediga stunder uppbokade med bland annat ett besök till min Bupp i Arboga, en kväll i Stockholm med en otroligt vacker Ros, heldagar med mina tjejer, många fikor och lunchar före och efter jobb, och även fester på helgerna som är kvar.

Jag betalade just min första hyra, och trots att jag är skräckslagen så har jag höga förväntningar på mina tre år i Sundsvall. Men, jag älskar Eskilstuna, och nu ska jag ha tre riktigt bra veckor här. Hoppas ni hjälper mig.

And if you got something that you need to say, you better say it right now cause you don't have another day.


Fina Emma, Fina Thomsen & jag.
Eskilstuna is the shit. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Nyp i stjärten<3

Vi ska göra det bästa av situvationen och dessutom lyckas! Med start på torsdag ska vi glida på sveriges vägar till den stad som jag alltid velat besöka. Att göra det med er ska bli underbart mysigt och dessutom att vi ska fortsätta och äventyra nästa vecka! kan inte bli så himla mycket bättre. Det som förstör det hela är att vi bitför bit kommer splittras och jag känner inte att jag har styrkan till att släppa taget om dessa underbara vänner! Så åk men kom förfan tillbaka!! !

2010-08-03 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback