I keep holding out, for what, I don't know

Det är nu jag ska sätta mig och skriva en lång och välskriven årsresumé, eftersom jag jobbar hela dagen morgon så har jag inte tid då. Men jag har verkligen ingen lust. Jag vet varken var jag ska börja eller sluta när det gäller 2010. Det som hände i våras känns inte som samma århundrade som det som hänt under hösten och den tiden jag spenderade i Sundsvall känns som ett helt annat liv. Om jag skulle berätta om det här året så skulle det antagligen bli alldeles för utlämnande för mitt eget bästa och det bidrar också till att det känns bäst att låta bli.

Ibland tycker jag om mig själv och ibland spyr jag över mig själv. Låt oss lämna det så bara. Välkommen, 2011.



Förra nyårsafton var så jäkla bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback