i think about you in the summertime

Satt och pratade med Rebecca på msn igår och drömde om sena kvällar på djurgårn med en flaska vitt och vattenpipa. Längtar så sjukt efter sommaren och vet att den kommer bli bra.

Först Paris med mamma, och igår satt vi och planerade vad vi skulle ha för väskor. Kom fram till att mamma skulle få vara tönten med ryggsäck för matsäck och sånt, medan min snygga väska endast räcker till en vattenflaska och en banan. Inte ett äpple. Och kanske någon karta och en kamera eller så.

Sen pratade jag med pappa idag om att åka till vårt älskade Danmark en vecka vilket ska bli heeelt underbart. Det är som att åka till ett andra hem varje gång vi åker av båten i Fredrikshamn. Och efter det så ska jag nog följa med min låtsaspappa och hans släkt till ett hus på västkusten.

Jag läääääängtar massor.


Jag och mina låtsassystrar i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback