I wanna catch your wave

När vi var i Magaluf så tog jag och 5 av de bästa brudarna en roadtrip runt Mallorca och upptäckte hur vacker ön faktiskt är (man vet inte om det när man bor på bargatan i Magaluf...). Men faaaaaaan vad vi hade roligt under den bilturen tjejer! Haha, det var så otroligt flummigt i den där minibussen när BusMoa likt Långben styrde oss "lugnt och säkert" fram på det smala vägarna. Hittade bilder därifrån på facebook och sitter och fnittrar för mig själv. Titta och njut, säger jag bara.


Något spännande åt det hållet?
Rebecca?!


Jag tyckte bergen såg ut som laxfiléer.
Det tyckte ingen annan...


Tummen upp för självutlösare!


PUSSPUSSPUSS <3


Stina fick en geting i maten, HAHAHAHA, BÄSTA.
Restaurangägaren bad oss vara tysta för att vi störde.


Jag bakom bilen och Johanna i bilen. Nash?
Våran underbara likbil.


Framme vid målet, och flummet var på topp!


Trodde seriöst att de skulle ramla ner för berget här.
Vi skrattade så vi inte kunde stå upp.


Saknar er stenhårt <3


Kommentarer
Postat av: Stina

haha ffan va nice allså! :) jaa de va rikgit gött den trippen. å den dära jävla getingen. den var ju i min mat hela TIDEN juuu!

haha faan va bäst du är anna! <3

2010-02-10 @ 23:02:04
Postat av: Moa

Det va bäst! Vi ägde hela resan och denna roadtrippen va helt klart bäst! Ni är underbara tjejer:D Vänner för livet! <3

2010-02-11 @ 19:37:54
Postat av: Anonym

Anna jag håller med dig! Jag tycker fan också bergen ser ut som laxfileer! hahahha :)

2010-02-17 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback