she smiled that same old smile

Jag har aldrig varit någon riktig träningsmänniska, det vet alla om. Jag är otroligt lat. Men ibland blir även jag träningssugen, vilket jag är nu, och jag är så sjukt trött på min förkylning som aldrig ger sig. Så vare sig jag är frisk eller inte när jag är ledig på torsdag så tänker jag träna. Bara så ni vet. Så det så.

Satt för övrigt i kassan idag och dansade med benen samtidigt som jag sjöng tyst i mitt huvud: "... just when I thought I was really okay, I saw Linda yesterday! My heart went up - down, like a merry-go-round and round..." Jag älskar verkligen musik från 50- och 60-talet, så nu bjuder jag er på världen bästa spelningslista!

Ta mig diiiit <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback