when you have no light to guide you

Jag ääälskar verkligen högklackade skor och hela min garderob är full av dem. Men jag har aldrig riktigt lärt mig att gå snyggt i dem, vilket jag egentligen inte brytt mig om eftersom jag ändå inte kan gå speciellt bra de gånger jag har de på fötterna...

Men ändå har jag ofta försökt gå snyggt i dem hemma. Övat framför spegeln och gått fram och tillbaka i källaren i timmar för att lära mig gå avslappnat, även utan alkohol. Men det har aldrig gått. Jag har aldrig förtstått hur fan man ska göra!?

Men nu kollade jag på Oprah Winfrey i bara några minuter och kom in i programmet precis när de hade en Catwalk-instruktör där som skulle lära publiken hur man gick i klackskor. Jag lyssnade, och provade, och fan vad bra det gick. Nu kan jag både "getta low" och gå i högklackat. När ska vi ut tjejer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback