will we say we've had our fun?

Satt precis och läste min vän Tims blogg, och kan inte låta bli att skriva ett motinlägg tills hans "kärlekstips". Har redan kastat bajs på honom på msn, men känner att jag måste få se i fall det är någon som håller med mig?

Det jag reagerade på var att han skrev att alla tjejer är ormar som tar varje chans de har till att svika sina pojkvänner. När jag pratade med honom på msn så sa han att han även fått medhåll från tjejkompisar som läst inlägget vilket betyder, i hans ögon, att det är helt sant. "Jag skrev bara ren fakta."

Men Tim! Tråkigt att du träffat sånna idioter till tjejer att du fått den här bilden, men jag vill bara poängtera att människor i allmänhet kan vara sånna här svin, både killar och tjejer, men låååångt ifrån alla. Bland mig och mina tjejkompisar finns det i alla fall moral som gör att om vi verkligen tycker om någon så anser vi att trohet och tillit är otroligt viktigt. Om vi dessutom är tillsammans med någon som vi är kär i så är tanken på att vara med någon annan väldigt långt borta, så som att såra den vi tycker om.

Så ja, tjejer kan vara så hemska som Tim beskriver dem. Och det kan även killar.

Men tjejer kan även vara de underbaraste flickvännerna, och vännerna, du någonsin träffat. Och det kan även killar. Så ta inte Tims råd och ta för givet att alla tjejer är ute efter att såra och svika. Då kommer svartsjukan förstöra förhållandet, istället för hennes av dig påhittade dåliga beteende!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh skönt att få ett sådant här inlägg efter man läste Tims! Håller helt 100 med

Postat av: Tim

Jaja ni tjejer klart ni håller med varandra men det är tyvärr sanningen om er. Det bevisar tom här att ni är likadana ;) Hahaha BUSTED!

2010-02-17 @ 01:58:08
URL: http://virustim.blogg.se/
Postat av: Anna

Tim, på vilket sett bevisar det att vi är likadana?

2010-02-17 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback