cause I'm in too deep

JAG SKREV FEL HÄR OM DAGEN.
DET ÄR BARA 4 MÅNADER KVAR TILL PARIS!
IIIIIIIIH.

Satt igår/inatt och läste igenom gamla blogginlägg på Lunarstorm, vilket jag alltid gör när jag har svårt att sova, vilket är typ varje natt. Jag skrattar åt, gråter över och skäller på den person jag varit genom åren. Ganska intressant faktiskt, och kul att det fortfarande finns kvar allting.

I vilket fall som helst så hittade jag all gammal musik jag jämt lyssnade på i högstadiet, så nu sitter jag och lyssnar på Sum 41, The Click Five och American Hi-Fi på Spotify och minns personer som jag kopplat alla dessa låtar till. Känns som jag blev 6 år yngre helt plötsligt. Den bästa låten är Sum 41 feat. Ludacris - Get back. Den lockar fram någon form av kaxig Anna. Just nu tror jag själv att jag är en astung neger som ska döda någon.

Grattis till Mamma som fyller år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback