du är en saga allt för god för att vara sann

Har gått nu i flera dagar och tänkt skriva något i bloggen som ploppat upp i mitt huvud, men jag har inte orkat av någon konstig anledning. Och nu när jag blev skrivsugen så kan jag inte minnas vad det var jag har funderat så mycket över och velat klottra ner offentligt. Det är totalt bortblåst. Allt jag försöker skriva om suddas ut direkt. Jag har verkligen inget speciellt att berätta om och ändå tycker man ju att jag borde ha det. Med tanke på att jag lär ha hunnit filosofera rätt mycket för mig själv här i soffan. Men icke. Jag har tydligen haft hjärnfluss också, eller nåt.

Fan nu var jag på väg att radera bort allt det där också.

Sitter som ett ego och lyssnar på
mig själv och Jonas.
Bara för att det gör mig så sjukt lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback